سروش پلاس را بیشتر بشناسید

حتما منتظرید بدانید سروش پلاس قرار است چه برگ برنده‌ای برای کاربرانش رو کند و چه فیچرهای جدیدی در سروش پلاس گنجانده شده‌اند. خب حق دارید! ما هم می‌خواهیم این سوال را دقیق پاسخ بدهیم.
پیش از شروع کار برای توسعه‌ی سروش پلاس، سوال‌هایی طرح شد برای بررسی نیازهای انتظار کاربران. مهم‌ترین سوال این بود که جامعه‌ی مخاطبان یک پیام‌رسان، به‌جز فیچرهای پایه و اولیه مثل ارسال و دریافت پیام، ایجاد کانال، تماس صوتی و… ، دوست دارند چه فیچرهایی را در پیام‌رسان مورد علاقه‌شان داشته باشند. بعد از نیازسنجی دقیق و مشخص شدن پاسخ این سوال، تیم فنی تصمیم گرفت فیچرهای جدیدی را به شرح زیر در سروش‌پلاس ایجاد کند:
– شما می‌توانید در سروش‌پلاس تماس تصویری برقرار کنید. تماس صوتی در سروش‌پلاس کیفیت بالایی دارد و مصرف اینترنت آن کم است.
– می‌توانید پیام‌های مورد نظرتان را در گروه‌ها و کانال‌ها سنجاق کنید تا همیشه جلوی چشم‌تان باشند.
– اگر بیش از یک اکانت در سروش دارید، می‌توانید تمام آنها را در اکانت سروش‌پلاس‌تان همزمان فعال کنید.
– سروش‌پلاس، استریم پخش ویدیو و موسیقی دارد تا راحت‌تر بتوانید ویدیو ببینید و موسیقی گوش کنید.
– پیام‌های صوتی‌ای که در سروش‌پلاس برای‌تان فرستاده می‌شوند، بعد از پلی کردن پیام اول، پشت سر هم و بدون توقف پخش می‌شوند.
– اگر می‌خواهید یک پیام را برای بیش از یک نفر فوروارد کنید، می‌توانید با انتخاب نام چند نفر از لیست مخاطبان‌تان، یک‌باره و به‌سادگی این کار را انجام دهید.
– در سروش‌پلاس، امکان ایجاد سوپرگروه‌ فراهم شده است و می‌توانید سوپرگروه‌های پنج‌هزار نفری ایجاد کنید.
اما این‌ها تمام آنچه که در سروش‌پلاس فراهم شده نیست. تغییرات و بهبودهای مهم دیگری در این پیام‌رسان وجود دارد که توضیح دادن‌شان نمی‌تواند حق مطلب را در موردشان ادا کند! بنابراین پیشنهاد ما این است که سروش‌پلاس را دانلود و نصب و استفاده کنید تا همه‌چیز بهتر دست‌تان بیاید.
راستی تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که خبرهای خوبی هم در مورد اضافه شدن امکان بازی در سروش‌پلاس برای‌تان داریم که جزییاتش را به‌زودی برایتان خواهیم گفت. پس منتظر خبرهای جدید ما باشید!

دانلود فقط از طریق لینک زیر:

https://dl.sapp.ir