تازه‌های سروش‌پلاس!

سرویس اعلام وضعیت سروش‌پلاس، خدمت جدیدی از این پیام‌رسان است که به جهت بهبود خدمات ارتباطی به کاربران ارائه شده‌است. این سرویس با دارا بودن امکان استفاده آفلاین، بهترین گزینه برای ارسال پیام در مواقع اضطراری می‌باشد.

پیام‌رسان سروش‌پلاس با ۲۳ میلیون کاربر و با برخورداری از امکان برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال انواع پیام‌ها از جمله پیام‌های تصویری و ویدئویی، صوتی و متنی در چت خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها، تصمیم به ارائه خدمت ثبت پیام به‌صورت آفلاین گرفت. در این سرویس می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و تنها با دارا بودن یک سیم‌کارت فعال از اپراتورهای ایرانسل و یا همراه‌اول، در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان پیام خود را برای دوستانتان ثبت کنید.

این نوع از پیام‌رسانی به‌ویژه برای زمانی‌که به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارید کاربردی خواهد بود.  اگر برای گذران اوقات فراغت راهی مناطق کوهستانی و یا جنگل و کویر می‌شوید و یا در جاده‌هایی که آنتن‌دهی مطلوبی ندارد راهی سفر هستید، استفاده از سرویس اعلام وضعیت بهترین راه برای در ارتباط ماندن با همراهان و هم‌سفران شماست. توجه داشته باشید تنها کسانی امکان مشاهده پیام‌های ثبت شده در این سرویس را دارند که به شماره تلفن همراه شما دسترسی داشته باشند. پیام‌های شما در این سرویس بلافاصله پس از ثبت توسط سایرین قابل‌مشاهده هستند. برای دسترسی به سرویس اعلام وضعیت سروش‌پلاس را از اینجا دانلود کنید.

 

راهنمای استفاده:

برای فعال‌سازی این سرویس ابتدا می‌بایست به بخش تنظیمات سروش‌پلاس خود مراجعه کنید؛ در صورت تمایل به مشاهده وضعیت دوستان‌تان گزینه «مشاهده وضعیت» و برای ثبت پیام خود گزینه «اعلام وضعیت» را لمس کنید.

در بخش مشاهده وضعیت، شما می‌توانید پیام‌های ثبت شده توسط دیگران را مشاهده کنید. برای این کار ابتدا می‌بایست شماره تلفن‌همراه فرد موردنظرتان را وارد کنید. در صورتی‌که دوستان‌تان پیامی را در این سرویس ثبت کرده باشند، در این بخش به صورت لحظه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود؛ هم‌چنین زمان ثبت پیام نیز قابل‌مشاهده خواهد بود.

پس از وارد کردن شماره موردنظر، پیام ثبت شده توسط دوستانتان به این صورت برای شما نمایش داده می‌شود:

در قسمت اعلام وضعیت، کافی‌ست پیام خود را در باکس «ثبت وضعیت» وارد کرده تا کسانی‌که به شماره تلفن‌همراه شما دسترسی دارند، بتوانند پیام شما را در این سرویس مشاهده کنند.

این سرویس برای مسافران عراق در اربعین حسینی نیز در دسترس بوده تا در پیاده‌روی اربعین بتوانند بدون اتصال به اینترنت و یا دارا بودن سیم‌کارت عراقی، از موقعیت مکانی همراهان خود مطلع شوند و نیز دوستان و خانواده‌های خود را در جریان مسیر حرکت خود قرار دهند.

 

تماس‌پلاس نیز دیگر سرویس جدید پیام‌رسان سروش‌پلاس است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که با مخاطبین غیرسروش‌پلاسی خود تماس تلفنی برقرار کنند. پیش از این کاربران می‌توانستند به صورت درون‌برنامه‌ای با مخاطبین سروش‌پلاس خود تماس برقرار کنند؛ اما با استفاده از این سرویس کاربران سروش‌پلاس می‌توانند با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتورهای تلفن‌همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و…) تماس بگیرند. برای دسترسی به سرویس تماس‌پلاس، سروش‌پلاس را از اینجا دانلود کنید.

این سرویس علاوه بر دسترسی آسان و هزینه مقرون به صرفه، نیازی به نصب برنامه برای مخاطب مقصد نداشته و صرفا کاربری که در حال برقراری تماس و شماره‌گیری است می‌بایست وارد اکانت خود در سروش‌پلاس شده باشد.

هزینه برقراری تماس از طریق این سرویس با خطوط ثابت و همراه هر دقیقه ۲۵ تومان است؛ هم‌چنین مشاهده و خرید بسته‌های ویژه مکالمه از طریق صفحه مربوط به این سرویس در پیام‌رسان امکان‌پذیر است.

برقراری تماس با این سرویس در ایام اربعین حسینی و تا انتهای ماه صفر رایگان می باشد. کاربران می‌توانند از دو روش درگاه مستقیم بانکی یا استفاده از اعتبار کیف پول اقدام به خرید بسته‌های به‌صرفه‌ی مکالمه نمایند. پس از خرید بسته، این سرویس برای کاربر فعال شده و کاربر می‌تواند با حساب کاربری سروش‌‌پلاس با تمامی اپراتورها و هم‌چنین خطوط خانگی مخابرات تماس برقرار کند. از کاربردهای این سرویس می‌توان به تسهیل تماس با زائرین کربلا در ایام پیاده‌روی اربعین اشاره کرد.

 

جدیدترین نسخه سروش‌پلاس را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

سایت رسمی سروش‌پلاس

کافه بازار

مایکت