تماس‌های صوتی و تصویری شگفت‌انگیز با سروش‌پلاس!

چهار سال پیش و در ابتدای مسیر طراحی سروش، یک نیازسنجی انجام شد که مشخص شود نرم‌افزار سروش چه امکاناتی باید داشته باشد. بر اساس این نیازسنجی قرار شد مسیجینگ (پیام‌رسانی) و تماس صوتی، امکانات اصلی سروش باشند. خیلی از نرم‌افزارهای پیام‌رسانی که آن روزها فعال بودند (مثل وایبر و واتسپ)، این امکان را نداشتند (و بعضی از آنها هنوز هم این امکان را ندارند). بنابراین تماس صوتی، امکانی‌ست که از مدت‌ها پیش برای کاربران پیام‌رسان سروش‌ فراهم شده است.
تماس تصویری هم از اسفندماه سال گذشته و همزمان با رونمایی از سروش‌پلاس، برای کاربران فراهم شد. با استفاده از دو فیچر پیام صوتی و تصویری، برای ارتباط با دوستان‌تان در سروش پلاس دیگر محدود به استفاده از چت متنی نیستید. می‌توانید با برقراری تماس صوتی و تصویری، نوع جدید و متفاوتی از ارتباط را با خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

چرا بهتر است از طریق سروش پلاس تماس برقرار کنم؟

اگر تماس صوتی و تصویری سروش‌پلاس را تجربه کنید، حتما از سرعت و کیفیت بالای آن شگفت‌زده خواهید شد. مصرف اینترنت بسیار کم در مقایسه با پیام‌رسان‌های دیگر، ویژگی‌ دیگر تماس صوتی و تصویری سروش‌پلاس است. به‌خاطر حجم مصرفی ناچیز در تماس صوتی می‌توان گفت تماس صوتی در سروش‌پلاس تقریباً رایگان است. با در نظر گرفتن متوسط قیمت بسته‌های اینترنت در بین اپراتورها، قیمت هر کیلوبایت اینترنت ۰.۰۰۵ تومان است. برای هر دقیقه تماس صوتی سروش پلاس، به‌طور متوسط ۶۰۰ کیلوبایت ترافیک مصرف می‌شود. بنابراین قیمت ۶۰۰ کیلوبایت ترافیک، معادل ۳.۳ تومان است. اگر این عدد را تقسیم بر سه کنیم (قیمت ترافیک مصرفی در سروش پلاس یک‌سوم قیمت واقعی است)، قیمت هر دقیقه تماس صوتی به‌وسیله‌ی سروش‌پلاس به‌دست می‌آید: ‌فقط ۱.۱ تومان! در حالی که متوسط هزینه‌ برای یک دقیقه تماس موبایلی درون‌شبکه، ۶۰ تومان است؛ یعنی تقریبا ۶۰ برابر هزینه‌ی یک دقیقه تماس صوتی با سروش پلاس.
تماس‌های تصویری به طور معمول حجم زیادی از اینترنت را مصرف می‌کنند. اما مصرف اینترنت در تماس تصویری سروش‌پلاس علی‌رغم کیفیت بالای آن، کم است. با توجه به این نکته و نیز با در نظر گرفتن اینکه هزینه‌ی اینترنت مصرفی در سروش‌پلاس یک‌سوم هزینه‌ی مصرفی در پیام‌رسان‌های مشابه است، تماس تصویری سروش‌پلاس نیز هزینه‌ی خیلی کمی در مقایسه با پیام‌رسان‌های دیگر دارد.
آخرین نسخه سروش پلاس را می‌توانید از سایت رسمی برنامه به نشانی www.sapp.ir و یا مارکت‌های معتبر موبایل دریافت و یا آپدیت کنید و از برقراری تماس صوتی و تصویری شگفت‌انگیز سروش‌پلاس لذت ببرید!