تماس صوتی و تصویری در سروش‌پلاس!

زندگی اجتماعی و معاشرت با عزیزان‌مون، همیشه از مهم‌ترین دغدغه‌ها توی زندگی انسان‌ها به شمار می‌اومده و بدون ارتباط نزدیک با کسانی که دوست‌شون داریم، روزها برامون خیلی سخت می‌گذره. از گذشته‌های دور که ناچار بودیم کیلومترها با پای پیاده و ابتدایی‌ترین وسایل حمل‌و‌نقل به دیدار هم بریم، تا همین امروز که هواپیماها و اتومبیل‌ها و قطارهای سریع‌السیر کار رو برای ما آسون و راه رو کوتاه کردن، بشر همواره آرزوهای بزرگی تو سر داشته و همین هم باعث شده تا این‌جای تاریخ از خودش ردپایی رو به جا بذاره که تا به حال نظیر نداشته.

هرچند که بشر تا حدود دهه ۷۰ میلادی تونسته بود خودش رو به راحتی به هر گوشه‌ی جهان برسونه و توی کم‌تر از یک روز هزاران کیلومتر رو طی کنه، اما تنها به همین راضی نبود و رویای برقراری ارتباط با دیگران در کسری از ثانیه، آرزویی بود که سالیان سال در ذهن داشت. تلفن‌های همراه اولیه که در سال ۱۹۸۳ رونمایی و با قیمت قابل‌توجه سه هزار دلار به فروش می‌رفت، خیلی زود با مدل‌های جدیدی که با فناوری‌های الکترونیکی پیشرفته‌تر و قیمت پایین‌تر تولید و عرضه می‌شدن‌، جای‌گزین و به تاریخ پیوستن.

از زمان اولین تماس تلفنی در ۱۸۷۶ تو کنج دفترکار گراهام‌بل تا برقراری اولین تماس با تلفن همراه بی‌سیم در ۱۹۷۳، در حدود یک قرن فاصله بوده؛ اما بعد از اختراع تلفن‌های همراه، زمان زیادی نگذشت تا انواع و اقسام فناوری‌های دیجیتالی و مخابراتی روی تلفن‌های همراه نصب شد و بشر علاوه بر تجربه استفاده از فناوری‌های جدید و تازه نفس، با تحولاتی بزرگ و غیر‌منتظره در زمینه سرعت توسعه تکنولوژی مواجه شد. این روزا کاری نیست که از تلفن همراه هوشمند بر نیاد، از برنامه‌ریزی‌های کاری و درسی گرفته تا تنظیم ساعت خواب و انجام امور روزانه. هرچند که بسیاری از افراد منتقد همه‌کاره شدن این گجت‌های هوشمند هستن، اما کمک و خدمتی که تلفن‌های همراه هوشمند به سرعت گرفتن ارتباطات انسان‌ها و سهولت برقراری این ارتباطات کردن انکار‌ناپذیره.

زمانی‌که تلفن‌های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت جهانی وارد بازار شدن و حسابی همه رو محو جمالات و زیبایی‌های خودشون کردن، حالا وقت این بود که به جز برقراری تماس‌های ساده تلفنی، با استفاده از امواج بی‌سیم و با اتصال به دنیای اینترنت جهانی بشه با هر کسی از هر جای دنیا تماس گرفت و ارتباط برقرار کرد. هزینه‌ها کم‌تر و کم‌تر و کیفیت ارتباطات بالا رفت؛ تماس‌های تصویری هم به همین منوال بود، دیگه هیچ کجای دنیا دلی تنگ نمی‌موند و هیچ‌کس چشم انتظار اون یکی نمی‌نشست؛ دنیای کوچک ما در عین بزرگ و بزرگ‌تر شدن، محدود شد به تلفن‌همراه هوشمندی که اومده بود کار هرچی نامه‌ی کاغذی و تماس و یادداشت‌های «آمدیم نبودید» رو یک‌سره بکنه.

به خاطر همین هم هست که داشتن امکان تماس صوتی و تصویری برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از مهم‌ترین اولویت‌ها به شمار میاد و برقراری سریع و باکیفیت تماس از جمله ویژگی‌هایی هست که انتظار می‌ره یک پیام‌رسان خوب از پسش بر بیاد؛ یه پیام‌رسان درست مثل سروش‌پلاس!

اگر دل‌تنگ روی ماه عزیزان‌تون شدین، یا عجله دارین که مسئله‌ای رو باهاشون درمیون بذارین، تماس‌های صوتی و تصویری سروش‌پلاس کار رو براتون راحت کرده. برای برقراری تماس صوتی یا تصویری فقط کافیه به صفحه چت فرد موردنظرتون برین و یکی از آیکون‌های بالای صفحه که با علامت دوربین و تلفن مشخص شده رو لمس کنین و از گفتگو لذت ببرین. خبر هیجان‌انگیز این‌که تماس‌های صوتی و تصویری شما توی سروش‌پلاس، کاملا رایگانه و حجم اینترنت مصرفی شما قبل و بعد تماس‌های صوتی و تصویری تکون نمی‌خوره. ما این‌جا حواس‌مون هست که حرف‌هاتون هیچ‌وقت از دهن نیفته!

شما هم‌چنین می‌تونین با مراجعه به مخاطبین سروش‌پلاس خودتون (آیکون سمت راست در منوی اصلی سروش‌پلاس) و پیدا کردن مخاطب موردنظرتون، به راحتی تماس صوتی یا تصویری رو برقرار کنین. با سروش‌پلاس، هیچ دلی تنگ نمی‌مونه!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *