دسته‌بندی «سبک زندگی» در سروش‌پلاس!

توی پیام‌رسان ۲۶ میلیون نفری سروش‌پلاس، در کنار کانال‌های کسب‌وکاری هزاران کانال مشغول به تولید محتوا در زمینه‌های مختلف سرگرمی، ورزشی، آموزشی و … هستن. شما می‌تونید از چند راه مختلف به کانال موردنظرتون دسترسی داشته باشید که یکی از سریع‌ترین دسترسی‌ها مراجعه به ویترین سروش‌پلاس و مشاهده فهرست دسته‌بندی‌هاست. تمامی دسته‌بندی‌های سروش‌پلاس در صفحه اصلی ویترین تفکیک شده و قابل‌مشاهده است؛ یکی از این دسته‌بندی‌ها «سبک زندگی» هست که طبق آمار و ارقام بازدیدکنندگان به عنوان سومین طبقه‌بندی پرطرفدار ویترین شناخته شده!

تمامی کانال‌ها با محتوای سبک زندگی توی این دسته‌بندی برای مخاطبان گردآوری شده و مجموعه‌ی کاملی از محتوای مربوط به سبک زندگی رو که توسط کانال‌داران سروش‌پلاس تهیه و منتشر شده رو در اختیار کاربران قرار میده.

مواقعی که وقتی برای خریدن لباس نداریم و مشتاقیم بدونیم چجوری با چیدن یه ترکیب جدید بین لباس‌هایی که توی کمد لباس‌هامون پیدا میشه، می‌تونیم استایل مناسب بسازیم بدون این‌که هزینه‌ای رو متحمل بشیم؛ مراجعه به دسته‌بندی مد و استایل که از زیرمجموعه‌های بخش سبک زندگی هست، می‌تونه برامون راه‌گشا باشه. این بخش با بیش‌ترین فراوانی کانال در این دسته‌بندی، محتوای متنوعی در زمینه‌های مد و پوشش، آرایشی و زیبایی ارائه میده.

بخش آشپزی و مهارت‌های زندگی هم در همین طبقه‌بندی قرار می‌گیره تا دستورپخت غذاهای ملل مختلف رو در اختیار مخاطبانش قرار بده و از نکات ریز و درشت آشپزی برای طبخ یه وعده غذای سالم و خوشمزه برامون بگه! آموزش مهارت‌های سفره‌آرایی و میوه‌آرایی هم برای کسایی که به هنرهای خانگی علاقه دارن تا سفره‌هاشون رو رنگین کنن، توی همین دسته‌بندی پیدا میشه.

این دسته‌بندی برای مخاطبان مشتاق به یادگیری هنرهایی مثل خیاطی، بافتنی آموزش‌های تصویری و ویدیویی داره و علاوه بر اون با ارائه ترفندهای پرکاربرد و ایده‌های خلاقانه، می‌تونه یک دوره آموزشی رایگان رو در اختیار شما قرار بده که به دلیل تعرفه مصرف یک سوم اینترنت کاربران، بهترین گزینه برای آرشیو سلسله ویدیوهای آموزشی هست! این دفعه که چشم‌تون به تیکه پارچه‌ها و لوازمی که به نظر دورریختنی هستن افتاد، یه سری به این بخش بزنین تا با یکم خلاقیت و یکم حوصله به خرج دادن، از دورریختنی‌ها دست‌سازه‌های کاربردی بسازین!

بخش دیگه‌ی این دسته‌بندی مربوط به گروه‌های سلامتی، توصیه‌های پزشکی و طب سنتی میشه. توی این کانال‌ها به توصیه‌های مربوط به سبک زندگی سالم و نکات پزشکی دسترسی پیدا می‌کنین. نکات تغذیه‌ای و رژیم‌های سالم غذایی برای گروه‌های سنی مختلف مانند رشد و سلامت کودک از جمله‌ محتوای این بخشه که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیره. برخی از متخصصین به نام در حوزه طب سنتی هم کانال رسمی خودشون رو توی سروش‌پلاس مدیریت می‌کنن و پاسخگوی سوالات مراجعین هستن.

 

آخرین بخش این دسته‌بندی کانال‌های مشاوره، روان‌شناسی، مشاوره‌های خانوادگی و تربیت فرزند هست. کانال‌های توصیه‌های تربیتی و پرورشی کودکان و نوجوانان هم از جمله بخش‌هایی به حساب میاد که مخاطب زیادی داره و زوجین جوان و والدین استقبال خوبی ازش کردن. دلیلش هم اینه که محتوای جامع و کاملی درباره تربیت کودک از دوران نوزادی تا نوجوانی در این بخش جمع‌آوری شده تا راهنمای خوبی برای کسایی باشه که به تازگی صاحب فرزند شدن. روان‌شناسی رابطه، مهارت‌های ارتباط با دیگران و مدیریت احساسات از جمله موضوعات این بخش محتوایی هستن.

با مراجعه به ویترین سروش‌پلاس و انتخاب «دسته‌بندی» سبک زندگی، از دسترسی سریع و رایگان به محتوای متنی، تصویری و ویدیویی تمام بخش‌های ذکر شده لذت ببرین!