سروش پلاس منتشر شد

گفته بودیم که خبرهای خوبی در راه است. خبر خوبی که برای‌تان داشتیم، آمدن سروش‌پلاس است؛ و حالا می‌خواهیم کمی بیشتر درباره‌اش حرف بزنیم.
همه می‌دانیم سرعت رشد و تغییر در دنیای تکنولوژی چقدر زیاد است. نه هرروز بلکه هر دقیقه و هر لحظه، اخبار تازه‌ای از پیشرفت‌های جدید تکنولوژیک منتشر می‌شود و ما را بیشتر حیرت‌زده می‌کند. پیام‌رسان‌ها هم از این قاعده‌ی رشد سریع، مستثنی نیستند و باید پابه‌پای تغییرات دیگر در تکنولوژی‌ها، تغییر، بهبود و به‌روزرسانی داشته باشند.
گاهی تغییرات زیرساخت‌های تکنولوژیک و همچنین امکاناتی که به یک محصول اضافه می‌شود به اندازه‌ای است که اصطلاحاً نسل جدید آن محصول متولد می‌شود. این اتفاق، همان چیزی است که باعث ارائه‌ی سروش‌پلاس شد. سروش‌پلاس، یک آپدیت جدید و البته متفاوت از پیام‌رسان سروش است. علاوه بر امکانات قبلی، ظاهری جدید دارد و ویژگی‌های جذابی برای شما کاربران آورده است. ذخیره‌سازی ابری اطلاعات، تماس تصویری، پخش فیلم و موسیقی همزمان با شروع دانلود، بات‌های کاربردی، جستجوی سراسری در چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها، امکان سنجاق کردن پیام، اعلان پیشرفته با قابلیت شخصی‌سازی و خدمات پرداخت، در کنار ویترینی از محتواهای متنوع و مناسبتی، سروش پلاس را محصولی منحصربه‌فرد در بین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌‌ها کرده ‌است.
البته تفاوت سروش و سروش‌پلاس صرفاً در سطح تکنولوژی نیست. بلکه تغییراتی در سیاست‌های بازاریابی و طراحی این محصول صورت خواهد گرفت که در آینده بیشتر از این موضوع با هم گفتگو می‌کنیم.
نگران از بین رفتن سوابق گفتگوهاتان نباشید. با نصب و فعال‌سازی سروش‌پلاس، تمام تاریخچه شما در سروش به سروش‌پلاس منتقل می‌شود و چیزی از بین نمی‌رود.
در نظر داشته باشید که فعلاً تنها راه دریافت سروش‌پلاس از طریق سایت رسمی و آدرس زیر است:
https://dl.sapp.ir