ویترین سروش‌پلاس» را بیشتر بشناسید

«ویترین» نام بخشی ویژه از پیام‌رسان سروش‌پلاس است که دسته‌بندی‌ها و امکانات مختلفی در آن جا داده شده است. وقتی سروش‌پلاس را باز می‌کنید، در قسمت پایین صفحه اصلی برنامه می‌توانید گزینه‌ی «ویترین» را انتخاب کنید و وارد بخش ویترین شوید. بلافاصله پس از باز شدن ویترین، بنرهای روزانه را می‌بینید. این بنرها، یا معرف کانال‌های پربازدید در سروش‌پلاس بوده و یا مرتبط با مناسبت‌های تقویمی هر روز هستند.
دسته‌بندی کانال‌ها و بخش «پیشنهاد روز» که هر روز کانال‌های جدیدی به شما معرفی می‌کند، بخش‌های دیگر ویترین هستند. کانال‌های فعال در سروش پلاس، طبق محتوای تولیدی خود به دسته‌بندی‌های موضوعی مختلف تقسیم می‌شوند تا کاربران بتوانند با انتخاب یک موضوع، کانال‌های مرتبط با آن را به راحتی مشاهده کنند. کانال‌های پربازدید با تعداد اعضای بالا هم در قسمت پیشنهاد روز قابل مشاهده هستند.
در بخش «بازی» تنوع وسیعی از بازی‌های موبایلی فراهم شده که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد.
در قسمت «پخش زنده،» امکان پخش زنده‌ی تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی در دسترس شماست؛ به این ترتیب همواره می‌توانید تلویزیون و رادیو را همراه خود داشته باشید!
قسمت دیگر ویترین، بخش «خدمات» است. دسترسی به مستربات و بات‌های کاربردی فعال در اپ سروش‌پلاس، بازارچه‌ی سروش‌پلاس با تخفیف‌های متنوع، بات‌های استیکرساز و پشتیبانی و همچنین خدماتی مانند اعلام وضعیت آب و هوا، اوقات شرعی و خرید شارژ از طریق بخش خدمات امکان‌پذیر است.
در پایین‌ترین قسمت صفحه‌ی اصلی ویترین نیز صفحه‌های ویژه (مانند صفحه ویژه محرم که هم‌اکنون در دسترس است) قرار دارند. این صفحه‌ها در زمان‌های مشخص و بنا به مناسبت‌های مختلف، طراحی شده و در ویترین معرفی می‌شوند.
سعی کرده‌ایم امکانات متعدد و پرکاربردی را در بخش ویترین برای شما فراهم کنیم. امکانات بخش ویترین همواره در حال بازنگری و اضافه شدن هستند. تمام این‌ها برای این است که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم و شما را در کنار خودمان داشته باشیم.