ویترین سروش‌پلاس!

در طول روز، هرکدوم از ما چقدر زمان می‌گذاریم تا محتوای مورد‌نظرمون رو تو فضای مجازی پیدا کنیم؟ چندبار باید سرچ کنیم و چقدر تو صفحات مختلف باید بالا و پایین بریم تا بالاخره چیزی که می‌خواهیم رو انتخاب کنیم؟

پیدا کردن محتوای باکیفیت و در دسترس تو فضای مجازی اونقدرها که فکر می‌کنیم آسون نیست؛ اطلاعات و دیتاها گاهی به قدری به‌هم‌ریخته و نامرتب به دست ما می‌رسن که دسته‌بندی و استفاده ازشون ساعت‌ها و یا روزها زمان می‌بره. تو چنین موقعیتی، طبقه‌بندی موضوعی داده‌ها به نحوی که تفکیک‌شده و منظم باشند، می‌تونه کمک بزرگی به ما بکنه.  این تفکیک و دسته‌بندی اطلاعات می‌تونه کمک بزرگی برای کسانی باشه که نمی‌خوان بی‌هدف توی فضای مجازی چرخ بزنن و گذر زمان از دست‌شون در بره؛ سروشچی برای کسایی که دغدغه‌ی برنامه‌ریزی زمان‌شون و استفاده دقیق از لحظه‌ها رو دارن ویترین سروش‌پلاس رو پیشنهاد می‌ده!

صفحه اصلی ویترین سروش‌پلاس توی تلفن‌همراه شما پنج بخش اصلی داره:

  • آیکون چت؛ که خودش به سه بخش مکالمات خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها تقسیم می‌شه. امکانات این بخش در پست‌های … و … در همین وبلاگ بهشون پرداخته شده.
  • آیکون ویترین؛ که تمام محتوای اشتراکی منتشرشده در سروش‌پلاس در این قسمت دسته‌بندی و طبقه‌بندی شدند.
  • آیکون دستیار صوتی؛ که تو انجام کارهای روزانه مثل بررسی آب وهوا، اوقات شرعی، تنظیم یادآور و یا تماس با مخاطبین خودتون به شما کمک می‌کنه.
  • آیکون پست‌چین؛ که با انتخاب موضوعات موردعلاقه‌تون از بین موضوعات ارائه شده، آخرین سر تیتر اخبار، رویدادها و پست‌های برتر کانال‌های منتخب همون دسته‌بندی رو در یک نگاه برای شما به نمایش می‌گذاره.
  • آیکون دفترچه تلفن شخصی

توی سال‌های اخیر با رشد و توسعه بسیار سریع تکنولوژی و حوزه‌های وابسته به اون مواجه هستیم؛ این روند باعث سنگین شدن حجم اطلاعات ورودی به زندگی‌هامون شد و به تدریج مسئله رعایت نظم و منظم بودن برای به دست گرفتن کنترل زندگی، تبدیل به مسئله‌ای مهم و حیاتی شد. امروز نظم مثل قطعه پازلی گم‌شده‌ست که بدون اون تمام برنامه‌های روزانه می‌تونه به هم بریزه و ما رو از ریتم زندگی عقب بندازه.

بی‌نظمی توی اطلاعات و دیتاهای مجازی و دیجیتالی و یا به معنای دیگه، «انباشتگی دیجیتالی» هم معضل جدیدی هست که تو دنیای مدرن امروز با اون مواجه‌ایم؛ اطلاعات درهم و برهم و آشفته‌ای که بدون هیچ ترتیبی کنار هم انباشته شدن و تو چنین موقعیتی، نمیشه دیتاها رو از هم تفکیک و پیدا کرد و بنابراین خیلی از اطلاعات دست‌نخورده و بدون استفاده، از چشم ما دور می‌مونن و فراموش می‌شن و فقط فضاهای ابری رو اشغال می‌کنن. برای همین هم هست که لزوم پاک‌سازی دیجیتالی، از جمله فایل‌ها و ایمیل‌ها و عکس‌های دیجیتال به شدت توصیه می‌شه و افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارن، به دنبال یک پلتفرمی هستن که داده‌ها رو مرتب و منظم، طبقه‌بندی و تفکیک کرده باشه تا نیازی نباشه برای پیدا کردن محتوای مدنظرشون ساعت‌ها وقت خودشون رو تلف کنن.

این‌جاست که ویترین سروش‌پلاس و قفسه‌های مرتب و منظم‌اش به کمک ما میان؛ همه کانال‌هایی که در سروش‌پلاس توسط شما ایجاد و مدیریت می‌شه، در دسته‌بندی‌های ویترین به راحتی قابل‌رصد بوده و این فیچر به مدیران و صاحبان کسب‌وکار در کانال‌ها، این امکان رو می‌ده که تولید و مدیریت محتواشون رو بهینه کنن تا علاوه بر اون، در وقت و زمان مخاطبان و کاربران کانال‌ها هم صرفه‌جویی بشه و تجربه کاربری بهتری رو برای سروش‌پلاسی‌ها فراهم کنه.

این دسته‌بندی‌ها شامل تمام کانال‌های سروش‌پلاس می‌شن؛ از حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی گرفته تا فروشگاه‌های آنلاین و کانال‌های کسب‌وکاری و فیلم و سرگرمی. برای مشاهده برخی از کانال‌های غیر رسمی می‌تونید در کانال «مرجع کانال‌های غیر رسمی» عضو بشین و لیست این کانال‌ها رو به‌راحتی مشاهده کنین. هر چقدر تعداد دنبال‌کنندگان و مخاطبان کانال بالاتر بره و میزان بازدیدها و مشارکت اعضای کانال‌ها بیشتر باشه، رتبه کانال هم توی لیست بالاتر خواهد رفت.

همون‌طور که در پست معرفی کانال‌ها گفتیم، زمانی که کانال‌ها در طبقه‌بندی مربوطه خودشون به حداقل تعداد دنبال‌کننده برسن (برای مثال در دسته‌بندی فیلم و موسیقی این عدد ۸۰۰۰  نفر هست)، این امکان رو دارند که برای معرفی و دیده شدن در صفحه اصلی ویترین، به پشتیبانی کانال‌های سروش‌پلاس پیام بدن تا درخواست‌شون مورد بررسی قرار بگیره. هم‌چنین بنرهای تبلیغاتی کانال‌های مختلف، بعد از این که درخواست تبلیغات به پشتیبانی کانال‌ها ارسال و بررسی شد، در صفحه نخست ویترین قرار می‌گیره. کانال‌های رسمی سروش‌پلاس در انتهای صفحه، مرجع اطلاع‌رسانی و راهنمایی کاربران عزیز سروش‌پلاسی هست.

یکی دیگه از امکانات ویترین سروش‌پلاس که برای انجام کارهای روزمره شما به کمک‌تون میاد، بات‌ها یا کاربردی سروش‌پلاس هستن؛ بات‌هایی مثل پشتیبانی، استیکرساز، استعلام خلافی و بات انتقال کانال به سروش از پرکاربردترین بات‌های ما هستن. لیست بات‌های فعال سروش‌پلاس در نسخه دسکتاپ و ios در آیکون خدمات ویترین و در نسخه اندروید در آیکون سرویس قابل‌دسترسی و مشاهده‌ست.

دسترسی به آرشیو فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های صداوسیما و هم‌چنین مراسمات و ویژه برنامه‌های مناسبتی رادیو و تلویزیون، از امکانات دیگه سروش‌پلاس هست که به‌راحتی توی صفحه اول ویترین قابل‌مشاهده است؛ علاوه بر اون، پخش زنده از شبکه‌های سیما از جمله شبکه‌های سراسری و استانی و شبکه‌هایی مثل نمایش، تماشا، نسیم و پویا هم در دسترس شماست. درست مثل سایر بخش‌های سروش‌پلاس، اینترنت مصرفی تماشای پخش زنده در این پیام‌رسان یک سوم مصرف عادی خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *