پرداخت درون کانالی سروش‌پلاس

توی دنیای دیجیتال امروز، همه جور امکانی برای جبران کمبود زمان وجود داره؛ از انواع سیستم‌های برنامه‌ریزی و اپلیکیشن‌های یادآور بگیر تا برگزاری آنلاین جلسات و دورهمی‌ها؛ زمانی که حسابی سرمون شلوغ می‌شه و نمی‌تونیم به موقع برای جشن تولد عزیزان‌مون آماده بشیم و یا فراموش می‌کنیم که برای دورهمی این هفته لباس تهیه کنیم، این‌جاست که خریدهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین به دادمون می‌رسن و تو کم‌ترین زمان ممکن، کالای موردنظرمون رو برامون بسته‌بندی و ارسال می‌کنن. خرید آنلاین خیال خیلی‌ها رو راحت کرده و ما رو از ساعت‌ها چرخ زدن بین مغازه‌ها و راهروهای پاساژها خلاص کرده؛ اما با این وجود، هنوز هستن کسانی‌که که خرید حضوری رو به خریدهای آنلاین ترجیح میدن، اونم به خاطر مشکلات و دردسرهایی که موقع خریدهای آنلاین ممکنه به وجود بیاد و ما رو پشیمون کنه.

وجود فروشگاه‌های آنلاین و خریدهای مجازی، همیشه این نگرانی رو به همراه داشته که مبادا توی روند ثبت سفارش و پرداخت هزینه، کلاه‌برداری صورت بگیره و یا با یه مشکل فنی کوچیک توی درگاه‌های اینترنتی، پول‌مون از دست بره و کالا هم به دست‌مون نرسه. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی پشتیبانی و پاسخ‌گویی خوبی در پیگیری خرید ندارن و این نکته هم خودش مزید بر علته.

خطرات و معایب انتقال پول به روش کارت به کارت هم که نیاز به توضیح نداره؛ علاوه بر این‌که اضافه بر هزینه‌ی خود کالا باید مبلغی رو به عنوان کارمزد پرداخت کنین، بی‌خبر بودن از این‌که پول ما دقیقا به حساب چه کسی داره واریز می‌شه و نگرانی از این‌که نکنه یه وقت ناخواسته درگیر جریان‌های پول‌شویی بشیم، خودش خطر بزرگی هست که باید حواس‌مون بهش باشه.

به واسطه پیشرفت بی‌سابقه تکنولوژی و مناسبات روزمره ما تو دنیای مدرن، در سراسر دنیا تمایل به خرید آنلاین به یک‌باره بالا رفت و این باعث شد بسیاری از کسب‌و‌کارها به فروش مجازی رو بیارن؛ اما لازمه‌ی حضور در فضای مجازی و فروش آنلاین توجه به نکاتی هست که برای گردوندن یک کسب‌و‌کار موفق باید بهشون دقت کنیم. مثل فراهم کردن فضایی که مخاطب به راحتی بتونه به فروشنده اطمینان کنه و خرید خودش رو انجام بده؛ این‌جوری می‌تونیم امیدوار باشیم که مشتری برای خریدهای بعدی خودش هم به ما مراجعه می‌کنه.

امروزه هرکدوم از اپلیکیشن‌های داخلی و خارجی به نحوی در تلاش هستن تا با فراهم کردن یه فضای امن و مطمئن برای فروش و یه خرید بدون استرس و نگرانی، امکاناتی رو برای کاربران خودشون مهیا کنن تا خیال اون‌ها از هر جهت راحت باشه. سروش‌پلاس هم یکی از اون اپلیکیشن‌هاست که با وجود صدها کانال فروش، لازم دید که بستری رو برای پرداخت امن و بی‌دردسر درون کانال‌های خودش فراهم کنه تا علاوه بر خریداران و اعضای این فروشگاه‌ها، صاحبان کسب‌و‌کارها و مدیران کانال‌های تجاری هم این اطمینان خاطر رو داشته باشند که مبلغ کالاها تمام و کمال به حساب‌شون واریز می‌شه و دیگه نگرانی بابت تاخیر در پرداخت وجه از سوی خریداران نداشته باشن.

این بستر امن امکان «پرداخت درون‌کانالی» سروش‌پلاس هست که با دقت طراحی و تنظیم شده و سطوح امنیتی بالایی براش در نظر گرفته شده؛ در نتیجه، بهترین و امن‌ترین گزینه برای پرداخت وجه درون اپلیکیشن سروش‌پلاس هست. یادتون باشه صاحبان کسب‌و‌کارها می‌تونن با مراجعه به تیم پشتیبانی سروش‌پلاس، این امکان رو برای کانال خودشون فعال کنن. این ویژگی علاوه بر امنیت و سهولت بیشتر در پرداخت، امکانات و مزایایی برای صاحبان کانال‌ها و کسب‌و‌کارها به همراه داره و خیلی سریع‌تر از مراجعه به یک اپلیکیشن دیگه برای پرداخته؛ برای پرداخت‌های درون‌کانالی سروش‌پلاس، این روش تقریباً ۵ برابر سریع‌تر و بهینه‌تر از سایر روش‌های انتقال وجه هست!‌

دفعه بعد در بین هیاهوها و شلوغی‌های روزمره‌تون، بدون حتی یه لحظه وقت تلف کردن، امنیت خریدهای روزانه‌تون رو به خود سروش‌پلاس بسپرین!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *