پست‌چین سروش‌پلاس

توی سال‌های اخیر، رشد و توسعه سریع تکنولوژی و حوزه‌های وابسته به اون ما رو با بمباران اخبار و اطلاعات مواجه کرده؛ این روند موجب سنگین شدن حجم اطلاعات ورودی به زندگی‌هامون شد و علاوه بر اضافه شدن بار روانی و استرس، باعث شد تا حفظ تمرکز برای انجام کار‌های روزمره‌مون کار خیلی سختی به نظر بیاد و به همین دلیل، به‌تدریج رعایت نظم و لزوم منظم بودن برای به دست گرفتن کنترل زندگی، تبدیل به مسئله‌ای مهم و حیاتی شد. امروز نظم مثل قطعه پازلی گم‌شده‌ست که بدون اون تمام برنامه‌های روزانه می‌تونه به‌هم بریزه و ما رو از ریتم زندگی عقب بندازه.

برای همین هم هست که هر روز کتاب جدیدی توی این حوزه منتشر می‌شه و فعالان در حوزه توسعه فردی و توسعه کسب‌و‌کارها، همواره به دنبال تحلیل و بررسی نقش ابعاد مختلف نظم در زندگی ما و ارائه راه‌کار و پیشنهاد برای برقراری نظم بیشتر هستند. زمان‌های تلف شده ما در طول روز، به عدد عجیب و غریبی در طول سال می‌رسه که خیلی از این وقت‌های تلف شده به دلیل عدم برنامه‌ریزی و نظم از دست‌مون می‌ره.

آمارها نشون می‌ده تو دنیای دیجیتال امروز، ما به‌طور روزانه ۴۶ نوتیفیکیشن دریافت می‌کنیم؛ اگه این مقدار رو فقط در محدوده زمانی ۸ ساعت زمان کاری و یا زمانی‌که نیاز داریم روی کاری متمرکز باشیم در نظر بگیریم، این تعداد نوتیفیکیشن ۴۶ بار حواس ما رو از کارمون پرت می‌کنن. گفته شده برای هر بار حواس‌پرتی، ۲۳ دقیقه طول می‌کشه تا ما تمرکزمون رو مجدد به دست بیاریم؛ که برای ۴۶ دقیقه می‌شه چیزی در حدود ۱۰۵۸ ساعت که عدد و رقم خیلی بزرگیه! یعنی افراد در طول روز ممکنه ساعت‌ها برای تمرکز دوباره وقت بذارن، در حالی‌که می‌تونن این زمان رو برای انجام یک فعالیت مفید به کار ببرن.

چی می‌شه اگه به جای این‌که هر روز صدها نوتیفیکیشن دریافت کنیم و با بی‌حوصلگی حذف‌شون کنیم، اونم درباره‌ی اخبار و رویدادهایی که هیچ علاقه‌ای به دنبال‌کردن‌شون نداریم، جایی باشه که تمام محتوای مورد نیاز و مدنظر ما رو ساده و مرتب و جمع‌و‌جور تحویل‌مون بده و لازم نباشه تا این اندازه زمان و تمرکز رو از ما بدزده؟

 

پیشنهاد دست اول ما پست‌چین سروش‌پلاسه!

پست‌چن از امکانات جذاب سروش‌پلاس هست که برای دست‌چین کردن هرچه بیش‌تر محتوای منتشرشده در کانال‌های این پیام‌رسان، طراحی و ارائه شده تا شما به راحتی بتونین محبوب‌ترین و مهم‌ترین محتوای کانال‌هایی که با موضوعات موردعلاقه شما همخونی و هماهنگی دارن رو پیدا کنین و ازش استفاده کنین. پست‌چین در ابتدای ورود شما به سروش‌پلاس ازتون می‌خواد تا محتوای موردعلاقه‌تون رو از بین موضوعات ارائه شده انتخاب کنین تا بتونه متناسب با علایق شخصی شما، آخرین پست‌ها رو از کانال‌های فعال در سروش‌پلاس انتخاب و برای شما به نمایش بگذاره. از اون‌جایی که پست‌چین سروش‌پلاس شخصی‌سازی شده، اجازه ورود اخبار و مطالب غیرمرتبط رو به تایم‌لاین افراد نمی‌ده و به همین خاطر می‌تونه ناجی وقت شما توی روزهای شلوغ باشه و مهم‌ترین اخبار روز رو توی یک نگاه در دسترس شما قرار بده.

یادتون باشه که شما همیشه می‌تونین با استفاده از باتن کوچک بالای صفحه پست‌چین و با تنظیم مجدد موضوعاتی که بهشون علاقه دارین، مثل اخبار و سیاست، ورزش، سبک زندگی، سرگرمی، موسیقی، کودکانه و مانند این، الگوریتم پست‌چین خودتون رو تغییر داده و به راحتی از محتوای مورد علاقه‌تون لذت ببرین. پست‌چین این امکان رو براتون فراهم کرده که در صورت علاقه‌مندی شما به یک کانال خاص، بتونین در جریان تمامی مطالب اون کانال قرار بگیرین و یه جورایی شما رو با کانال‌های پرطرفدار در سروش‌پلاس آشنا می‌کنه. این امکان هنوز به نسخه وب سروش‌پلاس نرسیده، بلکه شما توی نسخه‌های اندروید و ios می‌تونین بهش دسترسی داشته باشین و بدون اتلاف وقت روی موضوعاتی که چندان اهمیتی براتون ندارن، حسابی توش چرخ بزنین و از احوالات دنیا باخبر بشین!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *